مرحله نخست آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برگزار شد

مرحله نخست آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ همزمان با رقابت ۶۰۰ هزار نفر از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر، برگزار شد.

به‌ گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ آزمون استخدامی آموزش و پرورش در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر، همزمان با رقابت ۶۰۰ هزار داوطلب برای جذب ۱۰۵ هزار نفر در سراسر کشور، برگزار شد.

این مرحله از آزمون‌ها در سه مرحله و با حضور ۶۰۰ هزار داوطلب برگزار شد که مرحله اول آن در سال ۱۴۰۲ برگزار که منجر به جذب ۵۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و ۲۰ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی شد و در سال جدید نیز ۱۰۵ هزار ردیف استخدامی مصوب شده که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی، ۳۰ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۲ هزار نفر از طریق دانشگاه شهید رجایی جذب خواهند شد.

آزمون استخدامی اسفند سال گذشته برای جذب مشاور، مربی تربیت بدنی و مربی پرورشی برگزار و آزمون سال جدید برای جذب دبیر و هنرآموز هنرستان‌ها، برگزار می‌شود.

دکتر محسن تاری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر، در بازدیدی از محل برگزاری آزمون، شرایط را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آزمون‌های مختلف می‌باشد که موجب می‌شود تا میزبان خوبی برای ایجاد محیطی امن، آرام و به دور از حواشی برای برگزاری این‌گونه برنامه‌ها باشیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پایان ماه جاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در کل و واحد نوشهر در شهرستان با دارا بودن اساتید علمی برجسته، توان حل مشکلات و معضلات جامعه را بر پایه توان علمی و پژوهشی اساتید خود دارد که لازم است تا مدیران دستگاه‌ها از این امکان برای رفع دغدغه‌ها، بهره لازم را ببرند.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =