خیری: کوچکترین تعلل قهرمانی را از استقلال می‌گیرد

پیشکسوت استقلال گفت: دیدار با نساجی دشوار است اما استقلال تیمی است که می‌تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهین خیری بازیکن سال‌های گذشته استقلال، درباره پیروزی اخیر این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: استقلال مسابقه ای را پیروز شد که خیلی‌ها معتقد بودند ممکن است کار دست این تیم بدهد. تیم فولاد که در خطر سقوط بود از قبل از مسابقه جنگ روانی را به راه انداخت تا می‌خواست از این طریق استقلال را تحت تاثیر قرار بدهد اما تجربه بچه‌های استقلال مانع از این کار شد.

بیشتر بخوانید:

زمان بازگشایی پنجره استقلال اعلام شد

وی افزود: مطرح کردن پیراهن مشکی و مشکلاتی از این قبیل همه برای از بین بردن تمرکز بچه‌های تیم استقلال بود ولی مشخص شد که نفرات با تجربه‌تری در جمع شاگردان جواد نکونام حضور دارند. تیم فولاد آمده بود روی ضد حملات و با دفاع بسته‌اش استقلال تحت تاثیر قرار بدهد ولی در نهایت مغلوب تجربه و انگیزه بالای بچه‌های استقلال شد.

بازیکن سال‌های قبل استقلال ادامه داد: باعث خوشحالی است که این همه انگیزه در بازیکنان استقلال مشاهده می‌شود. بچه‌های تیم ما طوری در زمین مسابقه فوتبال بازی می‌کنند که مشخصاً اصلاً دوست ندارند شکست بخورند. تیمی که اینگونه فوتبال بازی می‌کند قطعاً هدف دارد. هدف بچه‌های استقلال هم چیزی جز قهرمانی نیست. این کامبک زدن‌ها و این نتایجی که استقلال به دست می‌آورد فقط حاصل یک چیز است و آن پیروزی در رقابت حساس با پرسپولیس.

خیری همچنین با اشاره به بازی پیش روی استقلال در قائمشهر مقابل نساجی گفت: شاید این یکی از مسابقات سخت استقلال در هفته‌های باقی مانده تا پایان فصل باشد. سرمربی تیم نساجی انگیزه خیلی زیادی دارد تا استقلال را تحت تاثیر قرار بدهد. او در ابتدای فصل کاندیدای مربیگری این تیم بود و می‌خواهد توانایی‌اش را به رخ هواداران استقلال بکشاند.

وی ادامه داد: البته تیم‌های تحت امر آقای الهامی در سال‌های گذشته هم مقابل استقلال همواره سرسختانه بازی کرده‌اند. از این گذشته تیم نساجی هم همیشه مقابل استقلال خوب بوده. بنابراین من فکر می‌کنم کار سختی در دیدار هفته آینده داریم.

خیری در پایان تاکید کرد: امیدوارم نتیجه بازی قائمشهر هم با پیروزی استقلال به پایان برسد چون ما در شرایط حساسی هستیم. پرسپولیس با قدرت پشت سر استقلال حرکت می‌کند و با کوچکترین توقف ممکن است شرایط برای ما دشوار شود. استقلال در قائمشهر محکوم به برد است و هر طور شده باید برنده زمین را ترک کند.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1230787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =