حضور دانشگاه آزاد نجف آباد در نمایشگاه بین المللی آموزش و پرورش

دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با حضور در نمایشگاه بین المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) به معرفی برجسته‌ترین دستاوردهای خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در نمایشگاه بین المللی آموزش و پرورش دبی (GETEX ۲۰۲۴)، بزرگ‌ترین و پیشتازترین رویداد آموزش و توسعه حرفه‌ای که مکانی برای ارائه و دریافت آخرین روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده آموزشی آموزش و پرورش با بالاترین استانداردها می‌باشد، در کنار تعدادی دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها نمایندگان ایران در این نمایشگاه حضور یافت.

نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا از جمله کشورهای روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین در شهر دبی کشور امارات برگزار شد. دانشگاه آزاد با ۸ واحد منتخب دانشگاهی از جمله مشهد، اهواز، اصفهان، نجف آباد، علوم پزشکی تهران، قزوین، علوم و تحقیقات، تهران جنوب، امارات و ۱۰ غرفه در نمایشگاه جتکس به همراه یک غرفه معاونت امور بین الملل و یک غرفه واحد امارات دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرد.

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقا جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی شاخص‌ترین دستاوردها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

کد خبر: 1229576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =