دانشجومعلمان خواستار ممنوع الکاری بازیگران افعی تهران شدند

معاونت سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدبهشتی اقلید در بیانیه‌ای خواستار ممنوع الکاری بازیگران افعی تهران و ابطال مجوز کارگرانی این سریال شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت سیاست ورزی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی اقلید در واکنش به اکران سریال افعی تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش و پرورش از «افعی تهران» شکایت کرد؟

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: معلمی شغلیست معنوی با اجری اخروی و جایگاه فرهنگی این شغل را با هیچ شغل و حرفه ای نمیتوان مقایسه کرد . همواره این عزیزان توسط جامعه و دولت مورد تکریم قرار گرفته و به صورت های مختلف ارج نهاده شده اند.

در این بیانیه مطرح شده است: معلم مهمترین رکن توسعه و پیشرفت کشور است و آموزش و پرورش مهم ترین ارگان راهبردی بینشی کشور که در خط مقدم جبهه جنگ ادراکی شناختی دشمن قرار دارد . از این رو کشور و جامعه پیوسته مدیون این قشر زحمت کش خواهند بود و معلمین مانند پدر و مادری دل سوز شاگردانی تربیت کرده مانند (فخری زاده. سردار سلیمانی و...) اما این روز ها شاهد بودیم که این مقام والا توسط سینمای خانگی مورد هتک حرمت قرار گرفت و جایگاه و شخصیت این عزیزان برای جذب مخاطب مورد تحقیر قرار گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: فیلم جدید الپخش به عنوان (افعی تهران)در یکی از سکانس های خود به بازیگری (پیمان معادی) جایگاه و مراتب این شغل را مورد اهانت قرار داده و به سرعت در حال پخش است. معاونت سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی اقلید به شدت این جریان را محکوم میکند و از این اقدام صدا و سیما به مقامات قضایی شکایت میکند و تقاضای رسیدگی به این پرونده را در دادگاه عمومی و انقلاب دارد.

در این بیانیه تصریح شده است: بازیگران مربوطه باید ممنوع الکار شوند و مجوز کارگردانی سیروس مقدم(کارگردان سریال )ابطال گردد و از ادامه پخش این سریال جلوگیری شود. به موجب این رفتار غیر اخلاقی و ناشایست که موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی به ویژه فرهنگیان شده از مسئولین مربوطه تقاضا میشود به جدیت برخورد کنند. وزارت آموزش و پرورش برای این موضوع اعلام جرم کرده است و به مقامات قضایی شکایت به عمل اورده و باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اقلید از مسئولین محترم درخواست میکنیم با هتک کنندگان جایگاه معلمی به سختی برخورد کرده و عوامل صدا و سیما و سریال افعی تهران را به پای تریبون آورده و وادار به عذر خواهی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =