حمل 82 کیلو هروئین و شیشه در پوشش سفر نوروزی

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله 82 کیلوگرمی هروئین و شیشه خبر داد و گفت: قاچاقچیان موادافیونی را در پوشش خانواده و با یک ایسوزو به تهران حمل می کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ عبدالله حسنی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اعضای یک باند حرفه ای قاچاق موادافیونی شناسایی شدند که در آخرین ماموریت خود قصد انتقال موادمخدر از شرق کشور به تهران را داشتند.

وی از برنامه ریزی منسجم پلیس برای دستگیری قاچاقچیان و استقرار ماموران انتظامی در مسیر تردد آنها خبر داد و گفت: پس از کنترل چند ساعته و نامحسوس، خودروی ایسوزوی سوداگران مرگ، در پلیس راه سرخه متوقف شد.

موادمخدر واردشده از یکی از کشورهای همسایه شرقی ایران به پایتخت نرسید

این مقام انتظامی استان به دستگیری راننده 46 ساله و 2 سرنشین زن همراه وی اشارهکرد و گفت: در بازرسی از قسمت بار کامیونت ایسوزو 25 کیلو هروئین و 57 کیلوگرم شیشه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از همکاران خود که در ایام تعطیلات نوروزی نیز با جدیت در مسیر مبارزه با سوداگران مرگ تلاش می کنند گفت: نیروی انتظامی مبارزه با موادمخدر و جرایم مرتبط با آن را همواره اولویت خود می داند و در این مسیر نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1000734

وب گردی

وب گردی