آمادگی دانشگاه  آزاد اسلامی واحد خرم آباد برای اسکان مردم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد آمادگی دارد تا میهمانان نوروزی حتی خارج از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را اسکان دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اشاره به بحران ایجاد شده در استان لرستان به‌ دلیل وقوع سیل و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: این سیل خسارات زیادی را برای استان به بار آورد و مردم سیل‌زده دچار مشکلات بسیاری شده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان وقوع سیل در کنار مردم سیل‌زده حضور داشته و در این راستا با مدیریت بحران استان لرستان و فرماندهی سپاه استان همکاری کردیم و طبق دستور دکتر ولایتی شبانه‌روز مشغول امدادرسانی به مردم سیل‌زده هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد خاطر نشان کرد: اقلام مورد نیاز مردم سیل‌زده توسط دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و خرم‌آباد تأمین شد و خساراتی که به پل‌ها، جاده‌ها و زیرساخت‌های آب و برق وارد شده بود را مورد بررسی قرار دادیم و سعی کردیم تا حد توان از میزان این خسارات بکاهیم.

دکتر بهاروند تصریح کرد: بسیجیان در قالب اردوهای جهادی از روز نخست وقوع سیل در کنار مردم سیل‌زده حضور داشتند، به‌طوری‌که با جمع‌آوری اقلام مورد نیاز کمک‌حال سیل‌زدگان بودند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد آمادگی دارد تا میهمانان نوروزی حتی خارج از مجموعه دانشگاه آزاد را اسکان دهد، یادآور شد: خوابگاه‌های دانشجویی آماده اسکان مسافران نوروزی و مردم است و تا فروکش‌کردن سیلاب آمادگی داریم تا این خوابگاه‌ها را در اختیار آنان قرار دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000889

وب گردی

وب گردی