انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با میزبانی شهر جهانی یزد و با حضور نماینده وزارت علوم و مدیر کل امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در روز پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه 98 در پردیس شهیدان پاک نژاد یزد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با میزبانی شهر جهانی یزد و با حضور نماینده وزارت علوم و مدیر کل امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در روز پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه 98 در پردیس شهیدان پاک نژاد یزد برگزار شد.

در این دوره از انتخابات مطابق شیوه نامه ابلاغی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مدیران مسئول نشریاتی که مطابق شیوه نامه مذکور حائز شرایط رای دادن شناخته شده اند، با شرکت در انتخابات، نمایندگان خود را جهت حضور در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه انتخاب نمودند.
لازم به ذکر است پس از شمارش آراء از میان 20 کاندید 2 نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل جهت حضور در جلسات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه انتخاب شدند.

همچنین برگزاری جلسات توجیهی جهت انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی، برگزاری کارگاه های آموزشی، بازدید از نمایشگاه دستاوردها و تولیدات فرهنگی و اجتماعی پردیس شهیدان پاک نژاد و حضرت فاطمه الزهرا(س) و بازدید از اماکن تاریخی یزد از دیگر برنامه های این مراسم دو روزه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004064

وب گردی

وب گردی