برگزاری یادواره شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی فسا

یادواره شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهرداد کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در یادواره شهدا با اشاره به شأن و منزلت شهید گفت: فرهنگ بزرگداشت و یاد شهدا باعث ایجاد روحیه مقاومت، استقامت و شکست ناپذیری در مقابل دشمن می شود.

وی افزود: تکریم و احترام به شهیدان، تلاشی در برافراشتن پرچم‌های اسلام ناب محمدی و زنده نگه داشتن ارزش‌های دین است، چرا که شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا ارزش شهدا را از جنبه تاریخی بررسی و اظهار کرد: در کشورهای مختلف برای حفظ آثار دفاع مقدس و یاد شهدا یادمان هایی دارند که این المان ها و بناهای یادبود باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهیدان و ترویج فرهنگ جهاد، شهادت، ایثارگری و مقاومت می شود. شهید و شهادت از ابتدای اسلام تاکنون وجود داشته و در طی زمان جاودان و ماندگار است.

در این مراسم معنوی، شرکت کنندگان در جوار تربت پاک و مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا حضور یافتند و با گلباران، عطرافشانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند و با آرمان های والای آنان تجدید عهد و پیمان کردند.

اجرای برنامه های فرهنگی و تجلیل از فعالان فرهنگی و بسیج از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005823

وب گردی

وب گردی