آبان ماه، سومین کنگره بین‌المللی زیست‌پزشکی برگزار خواهد شد

پرمخاطب‌ترین کنگره بین‌المللی پزشکی تحت عنوان «زیست پزشکی ۲۰۱۹» با همکاری جمعی از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور نوزدهم آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به اهمیت جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، کنگره زیست پزشکی پتانسیل ایجاد فضایی مناسب جهت تبادلات پژوهشی میان ایران و کشور‌های اروپایی و آسیایی را از طریق جذب حمایت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر دنیا فراهم می‌کند.

از این رو برای اولین بار سومین کنگره بین‌المللی زیست پزشکی، به عنوان پرمخاطب‌ترین کنگره بین‌المللی پزشکی در ایران، با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه شاهد، سازمان جهانی یونسکو، دانشگاه کوفه، دانشگاه کاتب، کالج اویسینا و با حمایت ۱۰۰ مرکز تحقیقاتی و بیمارستانی، ۱۹ آبان ماه سال جاری به مدت ۸ روز برگزار خواهد شد.

این کنگره محلی برای ارائه و آشنایی با جدیدترین ایده‌های فناورانه در حوزه علوم پزشکی نوین است و فرصتی برای آشنایی با جدیدترین پژوهش‌های حوزه پزشکی و زیست شناسی، از علوم پایه تا علوم بالینی و همچنین با اساتید برتر دنیا و شناسایی نخبگان علمی در رشته پزشکی و زیست شناسی فراهم می‌کند. ارسال مقاله برای این رویداد تا سیزدهم مهرماه ۹۸ ادامه دارد و داوری آن‌ها همزمان با ارسال مقالات انجام می‌گیرد.

گفتنی است، زیست پزشکی شاخه‌ای از علم پزشکی است که از اصول فیزیولوژی و زیست‌شناسی در عملکردهای بالینی استفاده می‌کند. این شاخه با بسیاری از زمینه‌های مرتبط با زیست‌شناسی و سلامت در ارتباط بوده و شامل بسیاری از رشته‌های پزشکی و حوزه‌هایی که به‌طور معمول شامل پیشوند «زیستی» هستند شده که زیست‌شناسی مولکولی، بیوشیمی، بیوتکنولوژی، زیست‌شناسی سلولی و جنین شناسی، از جمله این رشته‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006216

وب گردی

وب گردی