موج جدید قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی، در پیش است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موج جدید قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی در پیش است و در این راستا کانون های قرآنی احیا و در نشریات مختلف و متونی که برای مسابقات تهیه می شود تحولی بزرگ ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در جمع دست اندرکاران غرفه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: خدمت به قرآن یکی از بهترین خدمت های جهان است که سراسر برکت است.

وی افزود: ترویج قرآن یعنی تبلیغ خدا و تلاش برای نزدیک کردن بندگان خدا به سفره الهی است؛ هرچه در دانشگاه فعالیت های قرآنی افزایش پیدا کند، سلامت روحی، روانی و جسمی را برای دانشجویان در پی خواهد داشت و آن ها را از انحرافات در امان نگه می دارد.

کلانتری ادامه داد: یکی از اصلی ترین کارهای فرهنگی در دنیا، ترویج فرهنگ قرآنی در دانشگاه ها است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: موج جدید قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی در پیش است و در این راستا کانون های قرآنی احیا و در نشریات مختلف و متونی که برای مسابقات تهیه می شود تحولی بزرگ ایجاد خواهد شد. باید در دانشگاه آزاد برای ترویج قرآن و انس دانشجویان و استادان با آن تلاش کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: اگر کار قرآنی به جایی برسد که اخلاقی قرآنی داشته باشیم، به معنی نزدیک شدن به هدف نهایی قرآن است که همان رسیدن انسان به خداست. انس با قرآن، تدبر در قرآن و ترویج قرآن همگی با هدف رسیدن به قرب الهی انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006346

وب گردی

وب گردی