دیدار دانشگاهیان واحد رامسر با جانباز مدافع حرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به همراه اعضای شورای فرهنگی این واحد همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در منزل حسین یوحنا، با این جانباز مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی رئیس واحد رامسر در این دیدار گفت: تجلیل و قدردانی از مدافعان حرم وظیفه ماست زیرا به برکت خون شهیدان و مدافعین حرم است که اکنون محور مقاومت هنوز پابرجا مانده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با بیان اینکه امروز جانبازان و شهدای مدافع حرم به‌عنوان بهترین الگو و اسوه برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی محسوب می‌شوند: اگر جان فشانی، فداکاری و از خود گذشتگی مدافعین حرم در خاک سوریه نبود این جنگ به خاک ایران کشانده می شد و ما آرامش و امنیت امروز را مدیون رشادت های این عزیزان هستیم.
حسین یوحنا جانباز مدافع حرم که در نبرد با گروهک تکفیری داعش در سوریه به فیض جانبازی نائل شده است، در این دیدار به بیان خاطراتی از حضور خود در جبهه نبرد با تکفیری‌ های داعش در سوریه پرداخت.
حسین یوحنا سه دوره و هر بار به مدت 45 روز برای دفاع از حریم آل‌الله و حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد که در اثر اصابت ترکش به وی از ناحیه پیشانی، چشم، دست و پا مجروح شد.

در این دیدار صمیمی رئیس واحد رامسر به رسم یادبود با تقدیم هدیه و لوح سپاس از جانباز مدافع حرم قدردانی کرد.

کد خبر: 1006441

وب گردی

وب گردی