سالن مطالعه دانشگاه آزاد واحد نجف آباد راه اندازی شد

 در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر در راستای توسعه خدمات دانشجویی و به منظور رفاه دانشجویان، مجموعه سالن مطالعه خواهران و برادران تجهیز و افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاهی ایسکانیوز از واحد نجف آباد، با هدف ارتقای کیفیت خدمات دانشجویی و افزایش رضایتمندی دانشجویان صبح امروز با حضور مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، مجموعه سالن های مطالعه خواهران و برادران در ساختمان اندیشه (دانشکده پزشکی قدیم) افتتاح شد.

امیر رضا نقش رئیس واحد نجف آباد در آئین افتتاح این سالن ها گفت: به منظور ارتقای سطح رضایتمندی دانشجویان و توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی در سطح دانشگاه همچنین بنا به تقاضای تعدادی از دانشجویان، مجموعه سالن های مطالعه خواهران و برادران در مرکز دانشگاه مکان یابی صورت گرفت و سپس اقدام به نوسازی و تجهیز این سالن ها درساختمان اندیشه ( دانشکده پزشکی قدیم ) کردیم که امروز شاهد بهره برداری از این سالن ها هستیم.

وی گفت: در رویکرد جدید مدیریتی این واحد دانشگاهی، توسعه خدمات رفاهی جهت دانشجویان با استفاده از ظرفیت های موجود و به منظور ارتقای رضایتمندی دانشجویان همواره یک اولویت مهم و راهبردی است و راه اندازی این سالن ها در راستای این راهبرد است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007193

وب گردی

وب گردی