برگزاری نشست بصیرتی به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در واحد رامسر

نشست بصیرتی با موضوع تواضع، ساده زیستی و خانواده در سبک زندگی حضرت امام خمینی (ره) با حضور کارکنان، استادان و دانشجویان در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، حجت الاسلام علی راستگو در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خردادگفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و از شخصیت های بزرگ سیاسی جهان است و گرامیداشت سالگرد ارتحال ایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد رامسر در ادامه افزود: امام رحمةالله علیه مظهر صبر و بردباری بودند. کوه مشکلات در دریای دل ایشان، حتی کوچک‌ترین موجی ایجاد نمی‌کرد و سختی‌ها در عزم استوار آن مرد بزرگ خللی به وجود نمی‌آورد

راستگو پس از بیان نکانی در خصوص ویژگی های فردی و رفتاری امام خمینی (ره) در خانواده، گفت: امام خمینی (ره) در زندگی خویش خانواده محور و عاشق همسر خودشان بودند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) شخصیت مبارز علمی، فلسفی و عرفانی بودند که در پیمودن مسیر حق و هدایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در مسیر صراط مستقیم خود را فانی و فدا می‌کردند.

مراسم غبار روبی، عطر و گل افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد در این واحد برگزار شد.

کد خبر: 1007251

وب گردی

وب گردی