نشست صمیمی رئیس واحد رامسر با کارکنان و استادان برگزار شد

نشست صمیمی رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با کارکنان بخش‌های مختلف اداری در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی رئیس واحد رامسر در دیدار صمیمانه با کارکنان واحد، ضمن تجلیل از تلاش های خالصانه کارکنان صدیق و تلاشگر دانشگاه، توفیقات کسب شده در عرصه های مختلف را حاصل تلاش های بی دریغ مجموعه دانشگاه برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش کارکنان و حفظ نظم بتوانیم گام های موثری در راستای تعالی دانشگاه و دستیابی به اهداف والای مجموعه برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: مجموعه کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به عنوان یک خانواده محسوب شده و برقراری رابطه صمیمانه و دوستانه با یکدیگر کاری بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر در یک جامعه و یا محیط کاری، تنش و استرس جای امید را بگیرد، آن جامعه با نقصان و مشکلات مواجه خواهد بود.

یکرنگی افزود: «تحقیق و پژوهش، مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و هدایت جامعه به سمت اهداف اخلاقی و فرهنگی از وظایف اصلی ماست و ما باید تلاش کنیم تا روحیه امید و خودباوری را در جوانان پرورش دهیم.

در ادامه جلسه هر یک از کارکنان به بیان مشکلات و ارائه راهکار با رئیس دانشگاه و معاون مربوطه پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007580

وب گردی

وب گردی