راه اندازی مرکز نوآوری خدمات انفورماتیک با مشارکت هم آوا

طی مراسمی در حاشیه اینوتکس 2019 ، مرکز نوآوری خدمات نوآوری شرکت خدمات انفورماتیک ایران با مشارکت شرکت هم آوا رونمایی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت خدمات انفورماتیک ایران از شرکت های مطرح حوزه مالی کشور، طی قراردادی با شرکت هم آوا، مرکز نوآوری راه اندازی می کند. رضا کلانتری نژاد مدیرعامل شرکت هم آوا در مراسم امضای این قرارداد در روز پایانی هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با بیان این که همکاری مشترک بین نهادهای استارتاپی و شرکت های بزرگ حوزه مالی موجب هم افزایی هر دو طرف است، گفت: همکاری بین استارتاپ ها و فین تک ها و مجموعه های خلاق و نوآور با شرکت های بزرگ حوزه مالی به تقویت استارتاپ ها و رفع تنگناها و مشکلات شرکت های حوزه مالی کمک خواهد کرد.

وی افزود: هدف این مشارکت یک همکاری چندساله است که در سال اول تمرکز با بر شتابدهی و اتصال استارتاپ های برگزیده مالی کشور به بدنه شرکت انفورماتیک ایران خواهد بود.

سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ایران نیز در این مراسم با بیان این که این شرکت در شبکه بانکی ایران جایگاه بالایی دارد، گفت: تغییر و تحولات در حوزه انفورماتیک بسیار شتابان اتفاق می افتد و این تحولات شبکه بانکی ایران را نیز در دو حوزه فناوری و فین تک تحت تاثیر قرار می دهد. وی ادامه داد: شبکه بانکی باید تحولات فناورانه را به فرصت تبدیل کند و برای تحقق این هدف نیازمند سرمایه گذاری و توجه ویژه به استارتاپ ها و فین تک ها هستیم.

نجفی با بیان این که شرکت خدمات انفورماتیک به کمک شرکت هم آوا ، مرکز نوآوری خود را راه اندازی می کند، خاطرنشان کرد: این مرکز از استارتاپ ها و شرکت های دارای ایده و خلاقیت که محصولات آنها از مسائل و چالش های صنعت مالی گره گشایی کند، حمایت خواهد کرد.

شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری – اینوتکس 2019 – از 19 تا 22 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007978

وب گردی

وب گردی