استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای علمی‌شدن ورزش

معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در علمی‌شدن فعالیت‌های ورزشی در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، عبدالحمید احدی معاون وزیر ورزش و جوانان، در بازدید از مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: راه‌اندازی این مرکز ظرفیت بزرگی است که به علمی‌شدن ورزش کمک‌ کرده و کارهای علمی را جایگزین فعالیت‌های سنتی می‌کند.

وی افزود: این مرکز برای استعدادیابی و ارائه‌ی خدمات عمومی در ورزش کمک بزرگی برای مجموعه‌ی ورزش استان محسوب شده و بخش مردمی‌اش خیلی ارزشمند است.

در ادامه مراسم اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی این دانشگاه در حل مسائل و اجرای طرح‌های تحولی در این دانشگاه سخن گفت.

اسحاق رسولی از جمله طرح‌های تحولی اجرا شده در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل را راه‌اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی عنوان کرد و گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد ریال و با امکانات موجود به ارزش 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که خدمات ورزشی و پزشکی به جامعه‌ی ورزشی استان ارائه می‌کند.

وی بر آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات علمی، آموزشی و خدمات ورزشی برای جامعه‌ی ورزشی استان تأکید کرد.

کد خبر: 1008209

وب گردی

وب گردی