دومین مجمع عمومی تشکل راه اندیشه برگزار شد

با حضور حد اکثری اعضای هیئت علمی عضو تشکل راه اندیشه واحد ساری، جلسه مجمع عمومی سالیانه این تشکل صبح امروز پنج‌شنبه 6 تیرماه 98 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور حد اکثری اعضای هیئت علمی عضو تشکل راه اندیشه واحد ساری، جلسه مجمع عمومی سالیانه این تشکل صبح امروز پنج‌شنبه 6 تیرماه 98 برگزار شد.

ایمان خنکدار، گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای یک ساله این تشکل بیان کرد وگفت: تشکیل سه کمیته آموزشی-صنفی، فرهنگی-اجتماعی و سیاسی در راستای اهداف ترسیم شده در اساسنامه و برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها ذیل این کمیته ها از جمله فعالیت های شورای مرکزی در سال تحصیلی جاری بود.

دبیر تشکل اسلامی راه اندیشه در ادامه عنوان کرد: در همین راستا برگزاری هم‌اندیشی استادان با موضوع راهکارهای افزایش جذب دانشجو در مقاطع مختلف، ارائه نتایج در قالب پیشنهاد های ۱۰گانه به ریاست دانشگاه و پیگیری اجرای آنها از جمله فعالیت های تشکل بوده است.

خنکدار افزود: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه ریزی برای برگزاری مناظره سیاسی و اعلام موضع در قالب صدور بیانیه در مناسبت های ملی و انقلابی از دیگر فعالیت های تشکل در این سال بود.

پس از تشریح روند انتخاب اعضای شورای مرکزی و معرفی کاندیداها، رای‌گیری با ورقه انجام شد و اعضای حاضر رای های خود را به صندوق آرا انداختند. در پایان آرای ماخوذه توسط هیئت اجرایی در حضور اعضای حاضر در جلسه شمارش شد و راهیافتگان به جمع شورای مرکزی شامل ۷ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009496

وب گردی

وب گردی