رسانه های دانشگاه آزاداسلامی ، در خدمت گفتمان انقلاب اسلامی است

سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش داریم وجهه علمی مرکز را تقویت کنیم که توجه به مباحث علمی و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، در بیانیه گام دوم هم از تأکیدات مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز مراسم تکریم، تجلیل و معارفه مدیران خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) در ساختمان فرهیختگان با حضور علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمود دعایی مدیر مسول روزنامه اطلاعات، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مدیران رسانه های کشور و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

مجتبی توانگر سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مراسم گفت: زمانی که در مدرسه الفبا می خواندم حجت الاسلام دعایی یکی از پرتیراژترین روزنامه های کشور را مدیریت می کرد که بیشتر از همه خود را شاگرد وی می دانم.

توانگر تصریح کرد: خوشحالم در دوره‌ای مسئولیت مرکز رسانه و نشر علمی را پذیرفتم که یک تیم علمی دانشگاه را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد یک دانشگاه اجتماعی است که قرارگاه سیل و طرح پایش از رویکردهای تحول اجتماعی دانشگاه است.

توانگر ادامه داد: مدیران سابق رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی هم تجربه بالایی در عرصه رسانه داشتند و هم مدیریت جهادی در این حوزه انجام داده‌اند.
سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مرتضی خلفی زاده هم تحصیلات علمی و فنی و هم بیش از ۱۸ سال تجربه رسانه ای دارد که در باشگاه خبرنگاران جوان در راستای رسیدن به رسانه طراز انقلاب تلاش کردند.

توانگر با بیان اینکه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت گفتمان انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: تلاش داریم وجهه علمی مرکز را تقویت کنیم که توجه به مباحث علمی و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، در بیانیه گام دوم هم از تأکیدات مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020397

وب گردی

وب گردی