جوانان باید در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن پیشگام باشند

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنا به فرموده رهبری، جوانان باید در شکستن محاصره تبلیغاتی پیشگام باشند و با توجه به ظرفیت‌ها در این عرصه به رقابت بپردازند و رسالت تاریخی خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم، تجلیل و معارفه مدیران خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) در ساختمان فرهیختگان با حضور علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمود دعایی مدیر مسول روزنامه اطلاعات، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مدیران رسانه های کشور و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک دهه کرامت در این مراسم گفت: دیدگاه‌های دانشجویان به خصوص فعالان دانشجویی و تشکل‌ها در عرصه‌های رسانه‌ای بیان می‌شود هم چنین جریان سازی فکری و فرهنگی خبرگزاری‌ها با حضور مدیران کشور بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: موضوع رساله دکتری واعظی با موضوع رسانه طراز انقلاب اسلامی که با نظریه فطرت از طرف وی مطرح شد از فعالیت‌های علمی این مدیر رسانه‌ای است.
حسینی با بیان اینکه ارتباطات، لازمه کار رسانه‌ای است، تصریح کرد: بحث آموزش خبرنگاران بسیار اهمیت دارد از سوی دیگر دقت و سرعت در خبر اهمیت بالایی دارد.
وی ادامه داد: جذابیت‌های ظاهری که در رسانه‌ها مورد توجه بوده است باید در آینده هم مورد توجه قرار گیرد و با توجه به فعالیت‌های ۲۴ ساعت‌خبرگزاری ها، همواره جریان سازی و روشنگری همه ابعاد مسائل، حائز اهمیت است.
حسینی با بیان اینکه ناامیدی و مایوس کردن مردم، از فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان ملت ایران است، بیان کرد: بنا به فرموده رهبری، جوانان باید در شکستن این محاصره تبلیغاتی پیشگام باشند و با توجه به ظرفیت‌ها در این عرصه به رقابت بپردازند و رسالت تاریخی خود را انجام دهند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: به مرتضی خلفی زاده هم تبریک می گویم و امیدوارم که در ادامه شاهد پیشرفت های روزانه رسانه های دانشگاه آزاد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020398

وب گردی

وب گردی