شماره 22  نشریه سراسری هم‌شاگردی منتشر می‌شود

عضو شورای سردبیر نشریه سراسری هم شاگردی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: بیست و دومین شماره نشریه هم‌شاگردی به همت واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در قالب جدید منتشر می‌شود.

محمدرضا شهرکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه بیست و دومین شماره نشریه هم‌شاگردی در این هفته منتشر خواهد شد، گفت: به‌همت واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نشریه هم‌شاگردی در قالب جدید منتشر می‌شود.

عضو شورای سردبیر نشریه سراسری هم شاگردی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: این شماره از نشریه در 12 صفحه و در ابعاد a4 آماده‌شده که دومین شماره نشریه با قالب جدید در صفحه‌آرایی و نگارش مطالب است.

وی درباره محتوای این نشریه ابراز کرد: در این شماره نشریه هم‌شاگردی سرمقاله با موضوع شهادت شهید بهشتی و به قلم محمد امین مهدی‌پور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان چاپ شده است. همچنین در زمینه‌های مختلف تحلیل‌های دانشجویی می‌توان به مطلبی تحت عنوان انقلاب فرهنگی از اولویت‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد که در آن به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مسائل فرهنگی پرداخته شده است، تشکل‌های دانشجویی و گام دوم انقلاب، بایدها و نبایدها، جاده دوم خرداد از جمله دیگر مطالب این شماره نشریه هم‌شاگردی است.

شهرکی عنوان کرد: سلسله مصاحبه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف در این نشریه آمده است که از جمله آن می‌توان به گفت‌وگو با حسین خزلی مدیرعامل سابق کارگزاری‌های بانک کشاورزی و آینده در ارتباط با مسائل اقتصادی و جنبه‌های مختلف بورس اشاره کرد.

قائم مقام واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: پنجمین شماره از نشریه هم‌شاگردی شامل ویژه‌نامه و فصل‌نامه‌های تابعه در سال تحصیلی فعلی است که در قالبی جدید ضمن انتشار در فضای مجازی، به‌ زودی در سراسر دانشگاه‌های کشور نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020817

وب گردی

وب گردی