بررسی مشکلات صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش مجلس

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی جلسه‌ای که سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود، مشکلات مربوط به صندوق رفاه دانشجویی و دانشجویان ایثارگر را بررسی خواهیم کرد.

احمدحیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اقدامات این معاونت و افزایش ارتباط مجلس با دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این معاونت برای ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه آزاد با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی به‌ویژه کمیسیون آموزش، برنامه‌های متعددی تعریف شده است.

وی افزود: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مجلس شورای اسلامی، علم را به سمت فناوری و خدمت به مردم جامعه سوق دهد و تاثیرگذاری عمیقی را در تمامی ارکان جامعه داشته باشد.

حیدری ادامه داد: در معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی، باید بتوانیم تمام مولفه‌های مثبت دانشگاه آزاد اسلامی را به ارکان مختلف نظام منتقل کنیم تا در جریان فعالیت های این دانشگاه قرار گیرند؛ در این راستا، همکاری دانشگاه آزاد با مجلس شورای اسلامی در زمینه های علمی، قوانین، لوایح، تکریم دانشجو و... افزایش خواهد یافت.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد درباره پیگیری مطالبات دانشجویی از مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله مهم‌ترین اقداماتی که در این حوزه انجام خواهیم داد، پیگیری مشکلات مربوط به صندوق رفاه دانشجویی از کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی است که روند پیگیری‌ها از چند روز گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از دولت در ارتباط با دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این مطالبات مبلغی بالغ بر هزار و 300 میلیارد تومان است که کمیسیون آموزش مجلس، سه‌شنبه هفته جاری جلسه‌ای را در این باره و مشکلات صندوق رفاه دانشجویی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021740

وب گردی

وب گردی