برخی بازنشستگان از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به خوبی اجرا نشده و برخی افراد از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای مصوبات مجلس اظهار داشت: دولت به بسیاری از قوانین مصوب مجلس توجهی نمی‌کند.

وی ادامه داد: برای مثال حذف یارانه ثروتمندان، قانون است اما دولت هیچ‌گونه توجهی به اجرای این قانون نکرده و به مجلس گزارشی در این باره ارائه نداده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در این باره عصای احتیاط به دست گرفته چرا که نیاز به رأی دارد و به هیچ‌وجه در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد.

سلیمی با بیان اینکه همچنین دولت اقدامی در جهت اجرای قانون حذف حقوق‌های نجومی انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: از سوی دیگر قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان به خوبی اجرا نمی‌شود و برخی از بازنشستگان از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند و شغل دیگری گرفتند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون مجلس، هیچ فردی نمی‌تواند دوشغله باشد، گفت: متأسفانه در برخی بخش‌ها به ویژه فدراسیون‌ها، تعداد افراد دوشغله بسیار زیاد است و دولت توجهی به اجرای این قانون مجلس نمی‌کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین طرح رتبه‌بندی فرهنگیان تاکنون اجرا نشده و دولت توجهی به هوشمندسازی مدارس که در قانون آمده است، نمی‌کند.

کد خبر: 1021918

وب گردی

وب گردی