به‌کارگیری توان واحد کرمان برای اعتلای جمعیت هلال احمر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تمام توان و تلاش خود را برای اعتلای فعالیت‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به کار خواهد گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، علیرضا منظری توکلی در جلسه مشترک با جمعیت هلال احمر که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یکی از جمعیت‌های موفقی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته از همه آزمایش‌ها و بحران‌ها سربلند بیرون آید.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: در هر برهه‌ای از زمان که نیاز به حضور هلال احمر احساس شده است، این جمعیت توانسته به یاری مردم شتافته و گوشه‌ای از آلام مردم را کاهش دهد.

وی جایگاه رفیع هلال احمر را بسیار بالا و والا توصیف و تصریح کرد: کانون‌های هلال احمر دانشجویی به‌عنوان یکی از قدرتمندترین کانون‌های فعال در دانشگاه‌ها در مواقع ضروری اقدام کرده‌اند.

منظری‌توکلی کار برای رضای خدا را یکی از اهداف مهم جمعیت هلال احمر دانست و خاطرنشان کرد: برای همه اعضای جامعه عضویت در سازمان هلال احمر باید به‌عنوان انتخابی مقدس محسوب شود؛ چراکه فعالیت جهادی در هلال احمر یکی از بابرکت‌ترین و مقدس‌ترین فعالیت‌های اجتماعی محسوب می شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: این دانشگاه تمام توان و تلاش خود را برای اعتلای فعالیت‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به کار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی در فعالیت‌های مختلف اعتبار و افتخارات بزرگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده و وجود این جمعیت برای همه مردم مایه دلگرمی است.

منظری‌توکلی خواستار افزایش همکاری‌های مشترک جمعیت هلال احمر و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان شد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به‌عنوان معین منطقه جازموریان آماده همکاری با جمعیت هلال احمر استان کرمان در رفع مشکلات مردم منطقه و رفع فقر است و این موضوع را وظیفه آرمانی خود می‌داند.

در پایان این مراسم علیرضا منظری توکلی با تقدیم لوح سپاس و تابلوی اهدایی از فعالیت‌های مجاهدانه رضا فلاح مدیر عامل، مسئولان و اعضای جمعیت هلال احمر استان کرمان به واسطه نجات جان دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حادثه کوهنوردی تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024291

وب گردی

وب گردی