بسترسازی توسعه فعالیت‌های  تشکل‌های دانشجویی از اولویت‌های دانشگاه فرهنگیان  است

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تشکل‌های دانشجوی از مهمترین محورهای مورد نظر در معاونت فرهنگی است و در این باره با نگاه و حمایتی برابر به تشکل‌ها خواهیم پرداخت. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی محمدی در دیدار با دانشجومعلمان برگزیده و منتخب در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: برای تسهیل همکاری‌ها و تعامل بیشتر دفاتر این اتحادیه در دانشگاه فرهنگیان راهکارهایی در نظر گرفته شده است.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، ضمن اشاره به اصل نگاه برابر به تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، گفت: بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تشکل‌های دانشجوی از مهمترین محورهای مورد نظر در معاونت فرهنگی است و در این باره با نگاه و حمایتی برابر به تشکل‌ها خواهیم پرداخت.
گفتنی است محمد زادمهر دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان در رشته دبیری زیست شناسی در انتخابات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور به عنوان دبیر کل انتخاب شد.
وی همچنین توانست به عنوان مدیر مسئول "نشریه سراسری هم شاگردی" اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی وزارت علوم(تیتر۱۱)در بخش نشریات اتحادیه‌های تشکل‌های اسلامی دانشجویان عنوان شایسته تقدیر را کسب کند.
همچنین محمد امین مهدی پور دانشجوی دبیری فیزیک دانشگاه فرهنگیان که سال گذشته به عنوان دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این مجموعه نقش آفرین بود امسال در انتخابات این اتحادیه دانشجویی به عنوان عضو هیات عالی نظارت انتخاب شد.
علی آقنوت دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان اصفهان در رشته دبیری فیزیک نیز به عنوان عضو شورای مرکزی اتحادیه برگزیده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026216

وب گردی

وب گردی