دستور العمل آراستگی، شئون فرهنگی و رفتاری در واحد کرج بررسی شد

دومین جلسه کار گروه آراستگی و شئون فرهنگی ورفتاری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و به منظور بررسی وضعیت عفاف و حجاب و اجرای چگونگی دستور العمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان البرز و واحد کرج، با تاکید بر ایجاد محیطی فرهنگی و مذهبی در دانشگاه، فعالیت در حوزه عفاف و حجاب را یکی از وظایف شرعی و قانونی تمامی مسئولین دانشگاه برشمرد.

وی با اشاره به کار کرد خوب مسئولین در این حوزه، بر لزوم وجود اهتمام بیشتر و برنامه ریزی های کارشناسانه و فراوانتاکید نمود و تصریح کرد: دوبعد پیشگیرانه در مورد برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، نظارت نمودن امور با حضور نیروهای متعهد حراست و فعال نمودن هر چه بیشتر کمیته انظباطی دانشجویی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرج نیز توضیحات مبسوطی در خصوص دستورالعمل،اجرا ، احکام صادر شده واقدامات صورت گرفته در قالب برنامه جامع عملیاتی که توسط حوزه فرهنگی تهیه شده، ارائه نمود.

وی همچنین با بررسی وضعیت موجود بر اساس تهدیدها ،فرصت ها ، نقاط قوت و ضعف، متذکر شد: مجریان این حوزه بایستی با داشتن سعه صدر، تدبیر و عقلانیت، جسارت و روحیه جهادی در اجرای هرچه موثرتر آن تلاش نمایند.

از دیگر پیشنهادات مطرح شده در این شورا ، حضور نیروهای فرهنگی در بخش محیطی دانشگاه و فعالیت تیم گشت فرهنگی توسط فعالان این حوزه بود.

کد خبر: 1027756

وب گردی

وب گردی