توزیع بیش از 500 هزار بسته لوازم‌التحریردر کشور

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با کمک مردم توانسته‌ایم بیش از 500 هزار بسته لوازم التحریر را تهیه کرده و در مناطق محروم کشور توزیع کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) درباره توزیع بسته‌های لوازم التحریر در قالب پویش مشق احسان گفت: این پویش نشان داد که مردم چه همت و غیرتی برای حمایت از نیازمندان دارند و به مجموعه ستاد و بنیاد احسان برای تهیه لوازم التحریر نیازمندان اعتماد کردند.

وی افزود: تاکنون 250 هزار بسته لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام توزیع شده است و توزیع این وسایل تا پایان مهر ماه همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: شخصیت‌ها، هنرمندان و ورزشکاران از پویش مشق احسان حمایت خوبی داشتند و هیچ کوتاهی ر این خصوص نکردند.

مخبر گفت: حتی 400 هزار نفر کمک‌های 2 تا 5 هزار تومانی به پویش مشق احسان کردند که البته رقم این کمک‌ها مهم نیست و آنچه که مهم است دلسوزی و هم نوعدوستی مردم است که ارزش بیشتری دارد.

وی یادآور شد: ما فکر می‌کنیم بیش از 500 هزار بسته لوازم التحریر در سراسر کشور برای دانش‌آموزان نیازمند توزیع کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ادامه گفت: تاکنون قرارداد 1640 مدرسه نیز در نقاط محروم کشور منعقد شده است و تلاش خواهیم کرد تا سال‌های آینده تعداد این مدارس به 2 هزار تا برسد.

مخبر افزود: برنامه‌هایی نیز برای حذف مدارس کپری داریم و در همین باب نیز در استان کرمانشاه تلاش خواهیم کرد که مدارس عشایری را تبدیل به مدارسی کانکسی کنیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028572

وب گردی

وب گردی