آغاز ارسال صورت حساب برق تهرانی‌ها به صورت پیامک

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به اینکه ارسال صورت حساب برق تهرانی‌ها به صورت پیامک آغاز شده است گفت:‌ مشترکان تهرانی ابتدا صحت پیامک‌ با شناسنامه قبض را چک کنند تا اشتباهی در پرداخت صورت حساب صورت نگیرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین صبوری با اشاره به اینکه ارسال صورت حساب برق تهرانی‌ها به صورت پیامک به مرور در حال انجام است ودر حقیقت این برنامه در تهران آغاز شده است، گفت: در حال حاضر بانک اطلاعات 98 درصد مشترکان برق تهران تکمیل شده است و از این پس و طبق برنامه سراسری در کل کشور قبوض کاغذی برق در تهران چاپ نخواهد شد.

وی افزود: در هر صورت این برنامه به مرور و با مراجعه قرائت کنندگان اجرا می‌شود و پس از قرائت کنتور برق ،صورت حساب به مشترکان پیامک خواهد شد.

صبوری در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد در این برنامه اشتباهی صورت بگیرد و پیامک به درستی به دست مشترکان نرسد گفت: به هر حال در این حجم بالا احتمال هر گونه اشتباهی وجود دارد چرا که احتمال دارد مشترک برق یک عدد و شماره وارد شده را جابجا پیامک کرده باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران افزود: در هر صورت اگر مشترکان برق برای آنها پیامک صورت حساب ارسال شد ابتدا آن پیامک را با شناسه قبض سابق خود چک کنند و در صورت مطابقات داشتن، صورت حساب را پرداخت کنند.

به گفته وی، چنانچه شناسه قبض دریافتی مشترکان متعلق به آن‌ها نیست، بایستی با ارسال ۲*شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات ثبت شده به نام آن شماره را حذف و شناسه قبض صحیح را به همراه *۱ به سرشماره یاد شده پیامک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028676

وب گردی

وب گردی