ظرفیت‌‌‌‌های ورزشی باید در خدمت  تعالی و توسعه جامعه باشند

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ورزش کارکردهای متنوع فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی نیز دارد و باید از ظرفیت های ورزشی در راستای تعالی انسان و پیشرفت توسعه جامعه استفاده لازم صورت بگیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه «ورزش گرچه برای جوانان لازم، اما برای سالخوردگان امری واجب است» اظهار کرد: ورزش نباید به هفته تربیت‌بدنی محدود شود بلکه این هفته حالت نماد دارد و هر روز روز ورزش است. ورزش یکی از فاکتورهای سلامت است و نشاط و شادابی به خصوص برای جوانان را به ارمغان می‌آورد. ورزش همچنین کارکردهای متنوع فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی نیز دارد و باید از ظرفیت های ورزشی در راستای تعالی انسان و پیشرفت توسعه جامعه استفاده لازم صورت بگیرد.

وی در پایان پیام خود تاکید کرد: امیدوارم همه ورزشکار باشند و در کنار ورزش، پیروی از روح بلند ورزشی، پهلوانی و اقتدا به مولایمان حضرت امیرالمؤمنین (ع) فراموش نشود. به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش دانشگاه، هفته تربیت بدنی و ورزش را به کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه تبریک عرض کرده و تقارن این هفته با ماه صفر، ماه ایثار و شهادت را فرصتی برای گسترش آموزه های دینی و اخلاقی و فرهنگ عاشورایی برای مدیران، مربیان و قهرمانان دانشگاه می دانم و از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری توفیق روز افزون را برای جامعه بزرگ ورزش دانشگاه، استان و کشور مسئلت دارم

انتهای پیام/

کد خبر: 1030769

وب گردی

وب گردی