پیاده روی و مسابقه دارت دانشگاهیان واحد بوشهر در ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی و مسابقه دارت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد بوشهر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی و مسابقه دارت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با مشارکت دانشجویان، کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی در ساحل خلیج فارس برگزار شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه ورزش به عنوان یکی از مهمترین عوامل شادابی و سلامتی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد، گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش های عمومی را در جامعه گسترش داد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بوشهر با بیان اینکه شرایط زندگی امروزی، باعث بروز ناهنجاری‌های در شرایط جسمی و سلامت بدنی بسیاری از افراد شده است، تصریح کرد: همگانی کردن ورزش یک ضرورت مهم در ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط است.

وی با یادآوری زیرساخت های متعدد ورزشی دانشگاه از قبیل سالن های چند منظوره، زمین چمن، باشگاه بدنسازی و اسب سواری، سالن های کشتی، پینگ پنگ، جودو و زمین والیبال ساحلی از اعلام آمادگی این واحد دانشگاهی برای برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی و ارائه خدمات علمی – آموزشی در بخش ورزش به جامعه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این زیرساخت ها می توان علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف، به منظور پرورش استعدادهای ورزشی و ابزاری کارا جهت ارائه خدمات عمومی ورزشی به مردم شریف بوشهر مورد استفاده قرار گیرند.

گرگین ادامه داد: این مهم در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه در حل مسائل و اجرای طرح‌های تحولی بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031103

وب گردی

وب گردی