گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  آغاز به کارکرد

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از آغاز به کار گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در در دیدار با خانواده شهید داریوش شاهینی در بوشهر ضمن پاسداشت مقام والای شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی بیان کرد: خود را مدیون شهدا می‌دانیم این جمله را متاسفانه لیبرال ها نمی‌فهمند یا بهتر بگویم اصلا درک نمی‌کنند. شهید شاهینی جوانی توانمند و از اعضایی است که بنده افتخار می‌کنم امروز در جایگاهی فعالیت دارم که روزی افرادی همچون او در آن فعالیت داشته‌اند.

وی ادامه داد: ضرورت حضور در کارهای اجتماعی و تلاش برای رفع قسمتی از نگرانی‌ها و کمبودهای مردم قطعا وظیفه امروز جنبش دانشجویی بوده و ماموریت ویژه افسران جوان جنگ نرم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است. گروه جهادی نیز ذیل رویکرد‌های جدید اتحادیه تعریف، تدوین و امروز رسما شروع به کار خواهد کرد تا برای ارتباط بیشتر با مردم فعالیت‌هایی شکل گیرد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: ضمن تقدیر از پدر و مادر بزرگوار شهید ارزشمند اسلام و مملکت اسلامی شهید داریوش شاهینی که امروز سعادت دیدارشان را داشتیم، قطعا در راه اعتلای نام و راه شهید بزرگوار تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت.

همچنین در این دیدار احسان سلیمان‌پور دبیر واحد فرهنگی و مسئول گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز اضافه کرد: گروه جهادی شهید شاهینی را با این اسم راه اندازی کردیم تا دین خود را به این شهید عزیز تشکیلات ادا کنیم. همچنین در سه زمینه پیشگیری در حوزه سلامت، آموزش‌های درسی دانشگاه فرهنگیان و معضلات اجتماعی اردوهای جهادی را در روزهای آینده برگزار و نتایج حاصل را خدمت رهبری معظم و ملت شریف اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جهاد در کنار علم و آن هم در بستر تشکیلات فضایی فوق العاده ایجاد خواهد کرد که پرورش نسل جدید فرزندان این‌ملت را به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد. ضمن تقدیر از پذیرش درخواست ما از سوی خانواده شاهینی و تلاش‌های دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بوشهر و خلیج فارس بوشهر انشاالله بزودی اولین اردوی جهادی را به یاد شهید بزرگواران در روستای محل تولد او برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است در این جلسه بهرام بنایی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و قاسمی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032159

وب گردی

وب گردی