بازدید هیئت رئیسه واحد لاهیجان از خوابگاه دانشجویی الزهرا

هیات رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور در خوابگاه الزهرا این واحد دانشگاهی با دانشجویان مستقر گفتگو و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد لاهیجان، سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در بازدید از خوابگاه دخترانه الزهرا، با بیان اینکه خوابگاه یک اجتماع کوچک است، اظهار داشت: خوابگاه دانشجویی، اجتماع کوچکی از اقوام مختلف با فرهنگ ها و رسوم گوناگون است و در این محیط می توان با تمرین و کمترین هزینه برای آمادگی در جامعه تجربه و مهارت کسب کرد.

بیدریغ یکی از اهداف واحد پیرامون خوابگاه را فراهم کردن محیط مناسب برای زندگی و درس خواندن اعلام کرده و افزود: با وجود برخی از مشکلات، رسیدگی به مشکلات دانشجویان مستقر در خوابگاه از اولویت های اصلی واحد بوده و تمام تلاش همکاران در حوزه های گوناگون دانشگاه آن است که محیط و بستر مناسبی برای شما عزیزان که میهمان این شهر هستید، فراهم شود.

وی با بیان اینکه انتظار دانشگاه از دانشجویان مستقر در خوابگاه بالا است، بیان داشت: ازمیان نزدیک به 8 هزار دانشجوی واحد، حدود 300 نفر در خوابگاه استقرار یافته اند و با وجود تمامی مشکلات، با تمام قوا در خدمتتان هستیم، بنابراین توقع از شما عزیزان بیشتر از سایر دانشجویان است و انتظار داریم که به قوانین دانشگاه و اجتماع بیشتر از دیگران پایبند باشید.

بیدریغ صیانت، حفظ و حراست از تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان مستقر در خوابگاه را از دیگر وظایف واحد دانست و ادامه داد: هدف اصلی، فراهم کردن بستر برای صیانت، حفظ و حراست و جلوگیری از درگیر شدن دانشجویان با جریانات مخرب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، رعایت قوانین آراستگی و حفظ شئون فرهنگی را از اهم مسائل برشمرد و افزود: شما دانشجویان مستقر در خوابگاه الگوی سایر دانشجویان و جامعه هستید و انتظار بیشتری از شما عزیزان برای رعایت قوانین الهی، دینی و اجتماعی وجود دارد.

بیدریغ ادامه داد: حضور هیات رئیسه و مدیران دانشگاهی در این جمع نشان دهنده اهمیت دانشجویان مسقر در خوابگاه و رسیدگی به مشکلاتشان است.

در پایان جلسه نیز، جمعی از دانشجویان به نمایندگی از سایر دانشجویان، مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043453

وب گردی

وب گردی