هم‌‌‌افزایی میان مسئولان دانشگاه آزاد لازمه رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب است

سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازمه اصلی رسیدن به دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی، ایجاد هم‌‌‌افزایی میان مسئولان دانشگاه است‌.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در نشست سراسری مدیران استانی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن همایش فرهیختگان برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال تبدیل شدن به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است اما ریل‌گذاری این دانشگاه در گذشته درست نبوده و قرار است در دوره جدید با سیاست‌گذاری‌های درست، این هدف عملی شود.

وی ادامه داد: به منظور عملیاتی شدن این هدف، مقام معظم رهبری مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی را به دکتر ولایتی محول کردند و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باید تلاش روزافزون داشته تا این دانشگاه به یک دانشگاه اسلامی تبدیل شود. در دانشگاه آزاد اسلامی باید یک هم‌افزایی صورت گیرد و تمامی مجموعه‌های این دانشگاه از جمله گزینش و حراست با کمک به یکدیگر و با دقت و سرعت، امور محوله را انجام دهند.

سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مدیران استانی گزینش، گفت: انتظار داریم که وظایف خود را با دقت انجام دهید و همانطور که نسبت به فرزندان و خانواده خود احساس مسئولیت دارید، برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نیز مسئولانه و دلسوزانه فعالیت کنید.

صابری با تأکید بر اینکه امانتداری یکی از اصول فعالیت در مراکز گزینش و حراست است، اظهار داشت: باید در این امر تمام تلاش خود را به کار بست تا امانتداران خوبی برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تجربه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه جوانانی آینده‌دار و بااخلاق هستند و باید از این ظرفیت بزرگ به نحو مطلوب استفاده کرد. شهید صدرزاده یکی از شهدای مدافع حرم از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بود که امروز به یک اسوه و الگو تبدیل شده است.

سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه این دانشگاه امروز عرصه جهاد علمی است، گفت: وظیفه ما در دانشگاه حرکت در این راه است و مراکز گزینش و حراست دانشگاه آزاد اسلامی باید ابتدا صیانت و سپس حراست را در دستور کار خود قرار داده و با هم‌افزایی در این مسیر حرکت کنند.

وی خطاب به مدیران استانی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شما امروز در جایگاهی قرار گرفته‌اید که می‌توانید اقدامات بسیار مثبت و مفیدی انجام دهید، بنابراین قدر این جایگاه را بدانید و طوری فعالیت کنید که در محضر خداوند سربلند باشید.

انتهای پیام/




کد خبر: 1043662

وب گردی

وب گردی