لطف بزرگ سامسونگ به گیمرها

اپلیکشن PlayGalaxy Link Beta توسط سامسونگ به روز و برای مناطق و گوشی های بیشتری عرضه شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که محبوبیت سرویس هایی مانند Google Stadia روز به روز افزایش پیدا می کند ، سامسونگ اپلیکیشن PlayGalaxy Link را به عنوان نسخه بتا در ماه سپتامبر عرضه کرده بود. برنامه بتا اکنون گسترش یافته و به این ترتیب مدل های بیشتری می توانند از آن بهره مند شوند.

با این ویژگی همانند Nvidia GameStream و Steam Link ، یک بازی در حال اجرا بر روی رایانه شخصی را به تلفن Galaxy منتقل می کند. به این ترتیب ، بدون توجه به محدودیت های سخت افزاری گوشی ، می توانید یک بازی را با کیفیت گرافیکی بالا در گوشی خود انجام دهید.

PlayGalaxy Link Beta به دستگاه های بیشتری می آید

ویژگی ای که تا اکنون در مناطق جغرافیایی خاصی قابل اجرا و محدود به Galaxy Note 10 و Note 10 Plus بود. از امروز با Galaxy S10 نیز سازگار شده است. Galaxy S9، Note 9 ، A90 و Galaxy Fold در ابتدای ماه دسامبر به این لیست اضافه می شوند.

کشورهایی که این ویژگی در دسترس است عبارتند از: کره جنوبی ، ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا ، ایتالیا ، هلند ، فرانسه ، سنگاپور و روسیه.

برنامه ای که تلفن شما را از طریق Wi-Fi به رایانه شما متصل می کند ، تاخیر را به حداقل می رساند. هنگامی که اتصال به اینترنت با مشکل روبرو شد ، ویژگی Adaptive FPS وارد میدان می شود. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید یک بازی را جداگانه برای رایانه های شخصی و موبایل خود بخرید و به این ترتیب بدون فشار وارد کردن به باتری گوشی خود بهترین عملکرد و گرافیک را بدست می آورید.

هنگامی که برنامه را روی رایانه خود نصب می کنید ، برنامه به طور خودکار بازی ها را اسکن می کند و آنها را بر روی تلفن شما نمایش می دهد. البته خودتان نیز می توانید به صورت دستی آنرا اضافه کنید. علاوه بر یک بلوتوث یا کنترلر بازی با سیم ، سیستم عامل ویندوز 10 نیز یک ضرورت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044366

وب گردی

وب گردی