مجاهدت «شهید سلیمانی» موضوع ویژه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

مجاهدت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، موضوع ویژه جشنواره سراسری نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

کلانتری در این نشست شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از سربازان جان بر کف خط مقدم مقاومت اسلامی را تسلیت گفت و اظهار داشت: ان شاء الله انتقام سختی از دشمنان اسلام و سردمداران کفر و استکبار به نفع جهان اسلام گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی، مصیبت بزرگی بود که در قلوب میلیون ها انسان در جای جای دنیا نشست؛ البته این واقعه برای ما غم است، اما برای افرادی مثل سردار سلیمانی، یک پیروزی بزرگ به معنای واقعی کلمه است. شهادت، آرزوی دیرینه ای بود که سردار سلیمانی سال ها انتظارش را می کشید و سرانجام در آستانه دهه فاطمیه به این درجه رفیع نایل شد.

کلانتری با اینکه برخی از افراد، هم حیاتشان و هم شهادتشان مایه برکت است، ادامه داد: سردار سلیمانی وقتی زنده بود، بزرگ بود و پس از شهادت هم بزرگ است. این توفیق بزرگی است که خداوند متعال به او ارزانی داشت. ان شاء الله خداوند این توفیق را نصیب ما هم کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه انتقام از آمریکا، صهیونیسم بین الملل و دست نشاندگان آنها، سخت خواهد بود و آثارش هم پیداست، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که کاری کند تا پیشرفت انقلاب و اسلام ناب محمدی متوقف شود، اما بسیاری از مواقع، نتیجه عکس دریافت می کند.

کلانتری با بیان اینکه دشمنان اسلام خیلی زود فهمیدند ترور سپهبد سلیمانی، اشتباه بسیار بزرگی بود، اضافه کرد: طبق وعده الهی،کسانی که یک عمر در مسیر نصرت الهی قدم برداشته اند، خونشان به هدر نمی رود.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، در بخش دیگری از سخنانش، به اهمیت موضوع انتشار نشریه های دانشگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، 683 نشریه دانشجویی به ثبت رسیده که از رشد 94 درصدی حکایت دارد.

وی با یادآوری اینکه چهارمین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی حضوری و مجازی در حاشیه جشنواره چهارم، ضروری است و باید بهتر و پربارتر از دوره های گذشته باشد.

در این نشست، برگزاری انتخابات نمایندگان دانشجویی حاضر در شوراهای دانشجویی ناظر بر نشریه های دانشجویی به صورت الکترونیکی در واحدها در روز بیست و هشتم بهمن امسال، پیشنهاد اضافه شدن مجاهدت سردار شهید قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان جبهه مقاومت به موضوع های ویژه جشنواره چهارم و همچنین با توجه به درخواست شمار زیادی از مدیران مسئول نشریه های دانشجویی برگزاری آیین اختتامیه جشنواره چهارم در ترم تحصیلی آینده مطرح شد و به تأیید اعضا رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057851

وب گردی

وب گردی