گل محمدی در یک قدمی پرسپولیس

گل محمدی برای پرسپولیس مربی ایده آلی است چون با تیم پدیده به یکی از مدعیان لیگ تبدیل شده است و این تیم را در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش ایسکانیوز، «اینجا مشهد است. جایی که هیچ کس برای تیمش اهمیتی قائل نیست!» آنچه خواندید بخشی بود از توییت مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده که از افزایش فشارها بر این باشگاه برای آزادسازی یحیی گل محمدی خبر می دهد.

از ساعاتی قبل شایعه تماس تلفنی وزیر ورزش با مدیر باشگاه پدیده مشهد در فضای مجازی پر شده است. شایعه ای که کانال تلگرامی رسمی باشگاه پدیده خود آن را منتشر کرده است تا شاید بتواند به مدد افکار عمومی این فشار را کاهش دهد.
پیش از این صحبت از جدایی احتمالی گل محمدی از این باشگاه مطرح شده بود اما هر بار با دخالت مدیر باشگاه و تهدید به شکایت این موضوع منتفی شد. ابتدای فصل و بعد از جدایی برانکو با یحیی به صورت غیرقانونی مذاکره شد و حتی خبر مذاکره نیز رسما انتشار یافت اما با تهدید جدی باشگاه پدیده به شکایت، مذاکرات منتفی شد.
منابع خبری در حالی از افزایش فشار روی باشگاه برای صدور رضایتنامه گل محمدی خبر می دهند که دستیاران او همین چند روز پیش در گفت و گوی خصوصی با خبرنگاران احتمال جدایی خود از این تیم را صفر ارزیابی کرده بودند.
گل محمدی برای پرسپولیس مربی ایده آلی است. او پدیده را به یکی از مدعیان لیگ تبدیل کرده و چند روز دیگر نیز در پلی آف آسیایی باید این تیم را هدایت کند البته در صورتی که فشارهای وارده از سوی وزارت ورزش باعث جدایی او نشود.
سابقه گل محمدی در پرسپولیس البته خیلی جالب نیست. او در این تیم یکبار سرمربی بود که با سال خداحافظی مهدی مهدوی کیا همزمان شد. او مهدوی کیا را نیمکت نشین کرد تا اختلاف این دو به خداحافظی غریبانه بازیکن محبوب پرسپولیس و فوتبال ایران تبدیل شود.

یحیی البته حالا پخته تر و بسیار جاافتاده تر از آن روزهاست.
باید دید که سرنوشت نیمکت پدیده و پرسپولیس در کدام شهر رقم می خورد. مشهد یا تهران؟

انتهای پیام /

کد خبر: 1058145

وب گردی

وب گردی