همایش «سردار صدور ارزش‌های انقلاب» برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: در روزهای آتی همایش سردار صدور ارزش‌های انقلاب که به بررسی شخصیت شهید سلیمانی خواهد پرداخت، در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از لارستان، مهدی زارع در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان لارستان که در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با توجه به رسالت فرهنگی و اجتماعی خود برنامه‌هایی را برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده که جزئیات این برنامه‌ها قبلا نیز به فرمانداری ویژه لارستان ارسال شده است.

وی با بیان این موضوع که واحد لارستان به‌عنوان دبیر ستاد دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لارستان انتخاب شده و وظیفه هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های شهرستان را برعهده دارد، بیان کرد: در جلسات متعددی که با رؤسای مراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان داشته‌ایم؛ برنامه‌های قابل توجهی برای بزرگداشت آن ایام مبارک تدارک دیده شده که در مقطع زمانی مشخص اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نشاط اجتماعی را لازمه حرکت رو به جلو نهادهای آموزشی و علمی دانست و ادامه داد: مراکز آموزشی و دانشگاهی برای پرورش جوانان خود نیازمند نشاط و پویایی آنان است و با توجه به این امر مهم، دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تعلیم و تربیت همراه با تقویت نشاط اجتماعی بین جوانان را در دستور کار قطعی خود قرار داده است.

زارع از برگزاری پیاده‌روی بزرگ دانشگاهیان از ورودی این واحد دانشگاهی تا مرقد مطهر شهدای جاویدالاثر آرمیده در این واحد دانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور پرشور همکاران دانشگاهی، این مراسم با شور و حال خاصی اجرا شده و در بزرگداشت یاد و خاطره این دلاورمردان نقش سازنده‌ای ایفا کند.

وی تصریح کرد: در روزهای آتی همایش سردار صدور ارزش‌های انقلاب که به بررسی شخصیت شهید سلیمانی خواهد پرداخت، در این واحد دانشگاهی با حضور مسئولان ارشد شهرستان برگزار خواهد شد که امید است با توجه به اهمیت این موضوع، دانشگاهیان عزیز در آن برنامه حضور فعالی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اعزام اردوهای جهادی یک‌روزه در قالب تیم‌های سلامت بهداشت جسم و روان با حضور استادان گروه پیراپزشکی و روانشناسی به مناطق محروم را ازجمله فعالیت‌ها و برنامه‌های این واحد دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بتواند رسالت خود را در تحکیم ارزش‌های انقلابی از طریق خدمت به مناطق محروم ایفا کند.

در این جلسه معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با تشکر از حضور فعال رؤسای ادارات کارگروه فرهنگی عنوان کرد: امید است با توجه به ظرفیت‌های شهرستان بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی خود را گسترش داده و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جوانان این کشور منتقل کنیم.

جلیل حسنی متذکر شد: وظیفه ما این است که بتوانیم خوی استکباری آمریکا را برای جوانان معرفی کرده و آسیب‌شناسی کنیم که تا چه حد در انجام این وظیفه و تنویر افکار جوانان موفق بوده‌ایم.

وی با تأکید مجدد بر فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد: امروز مهم‌ترین ارزش و در رأس فعالیت‌های فرهنگی، اقدام حول محور قانون است؛ لذا به رؤسای ادارات شهرستان توصیه می‌کنم که در ایام پیش رو و برگزاری انتخابات بی‌طرفی کامل خود را حفظ کنند.

فرماندار ویژه لارستان به رؤسای ادارات توصیه کرد: برنامه‌های خود را محدود به مرکز شهرستان نکرده و سعی کنید فعالیت خود را به بخش‌های مختلف شهرستان گسترش دهید.

وی خاطرنشان کرد: امید است ادارات، نهادها و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به‌عنوان دبیر ستاد دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی بتواند فعالیت‌های خوب و مثمرثمری ارائه داده و موجب تقویت روحیه نشاط بین جوانان شوند.

در این جلسه از مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و برخی از رؤسای ادارات که در جشنواره فرهنگی ورزشی شهرستان لارستان مشارکت فعالانه‌ای داشتند، با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058321

وب گردی

وب گردی