کلید آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

کلید اولیه سئوالات و دفترچه آزمون سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی ۵۶۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، ۲۳۷ نفر مرد و ۳۳۰ نفر زن هستند.

سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در روز پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ برگزار شد و در حال حاضر کلید اولیه سئوالات و دفترچه آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قابل مشاهده است.

همچنین فرم درخواست بررسی سئوالات در سایت قرار داده شده و داوطلبان در صورت اعتراض می توانند به صورت الکترونیکی آن را تکمیل کنند. پس از رسیدگی به اعتراضات نتایج آزمون کتبی اعلام می شود و آزمون شفاهی برای داوطلبانی برگزار می شود که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کرده باشند.

آزمون شفاهی تمامی رشته های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند و سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خواهد بود.

آزمون شفاهی برای ۲۵ رشته در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در مراکز درمانی مرتبط با هر رشته بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده در زمان انتشار کارت آزمون، برگزار خواهد شد.

بر اساس موضوع ۲ هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصص در این دوره داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) آینده نخواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059094

وب گردی

وب گردی