فرصت شرکت زوج های دانشجو در برنامه ویژه ازدواج دانشجویی فراهم شد

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی اعلام کرد: زوج های دانشجویی که علاقمند به شرکت در برنامه ویژه پیک عاشقی هستند، فرصت ثبت نام آنها در سایت ازدواج دانشجویی فراهم شده است.

یه گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی غلامی با اشاره به بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی از اواسط آذرماه سال ۹۸ در سایت ستاد ازدواج دانشجویی آغاز شد و «طرح ملی همسفر تا بهشت» برای زوج هایی که ثبت نام کرده بودند از ۱۰ دی ماه ۹۸ فعال شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار زوج دانشجو در سایت ستاد ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند، ادامه داد: پیش بینی می کنیم ۱۵ الی ۱۶ هزار زوج در طرح ملی همسفر تا بهشت شرکت کنند، در طول ۱۰ دی ماه تا اوایل اسفند، ۱۸ کاروان تحت پوشش ۸ هزار زوج به مشهد مقدس مشرف شدند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تشرف زوج های دانشجو به مشهد مقدس متوقف شد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی ادامه داد: ستاد برای ایام تعطیلات نوروز برنامه «پیک عاشقی» را پیش بینی کرده است که تا ۱۵ فرودین ۹۹ ادامه خواهد داشت این برنامه ۴ محور دارد و زوج هایی که از سال ۹۳ درسایت ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند فرصت شرکت دراین برنامه پیک عاشقی را دارند.

غلامی افزود: دراین برنامه، یک مسابقه به صورت هفته ای برگزار می شود، هر هفته سه فایل تصویری و آموزشی روی اپلیکیشن و سایت ستاد ازدواج دانشجویی بارگزاری می شود و دانشجویان بعد از گوش دادن به آن، پرسش های پایان فایل را باید پاسخ دهند.

وی ادامه داد: همچنین متناسب با نیاز سال های اول زندگی زوج های دانشجو ۹ فایل صوتی و تصویری ویژه پیک عاشقی تهیه شده که هفته به هفته بار گزاری شده و زوج ها نیز می توانند دراین مسابقه شرکت کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی خاطرنشان کرد: مسابقه دیگری تحت عنوان «یار مهربان» طراحی شده است که براساس آن ۳ کتاب معرفی شده و پی دی اف کتاب ها با ناشران هماهنگ شده و روی سایت قرار گرفته، زوج های دانشجو می توانند یکی را انتخاب کرده و خلاصه نویسی کنند و بین یک تا ۵ صفحه، خلاصه و محتوای کتاب را برای ستاد ارسال کنند.

وی ادامه داد: مسابقه دیگری هم تحت عنوان «مسابقه روزانه عیدانه» برگزارمی شود که دو کتاب انتخاب شده و یک کتاب صوتی از این دو کتاب تولید می شود و از یک فروردین تا ۱۵ فروردین هر روز یک فایل صوتی ۱۰ دقیقه ای روی سایت بارگزاری می شود و دانشجویان به فایل ها گوش داده و پاسخ آن را اراسال می کنند.

غلامی افزود: مسابقه دیگری که پیش بینی شده، تجربه نگاری است زوج های دانشجو تجربیات خود را در ۳ محور درخواست شده در قالب خاطره می توانند ارسال کنند، هر کدام از رشته ها حداقل ۳ زوج، ۳ سفر مشهد مقدس جایزه خواهند داشت در مجموع آنهایی که در ۴ بخش شرکت کرده و بالاترین امتیاز را کسب کنند، ۸ سفر مشهد مقدس بین آنها قرعه کشی می شود یک تعداد کارت هدیه نیز برای هر رشته پیش بینی شده است که قرعه کشی خواهد شد. در اصل تلاش ما این است برنامه های آموزشی خود را از طریق فضای مجازی برگزار کنیم تا این برنامه ها تداوم داشته باشد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی خاطرنشان کرد: فرصت ثبت نام برای شرکت در برنامه پیک عاشقی برای آنهایی که در سایت ازدواج دانشجویی ثبت نام نکرده اند نیز فراهم شده است می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064317

وب گردی

وب گردی