ایوب اصغرخانی:نباید فرهاد مجیدی را ملامت کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی به نمایندگی از یک جمع بزرگ نگرانی خود را ابراز داشت و قطعا مربیان و بازیکنان دیگر هم نگران سلامتی‌شان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان دو روز پیش با انتشار نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه به صورت تلویحی مخالفت خود را با از سرگیری دوباره لیگ اعلام داشت و خواستار مشخص شدن نهادی شد تا تضمین دهنده سلامتی جامعه فوتبال در صورت ادامه تمرینات و مسابقات باشد.

ایوب اصغرخانی در این خصوص اظهار داشت: باید به سرمربی استقلال حق داد که نگران باشد و این نگرانی را ابراز دارد. فرهاد مجیدی تنها مربی نیست که نگران سلامتی بازیکنان و خانواده آنها است. حالا که مجیدی جسارت ابراز این نگرانی را داشته نباید او را ملامت کرد.

وی اضافه کرد: بدیهی است در این شرایط همه بازیکنان و مربیان نگران باشند و مجیدی به نمایندگی از ده‌ها مربی و بازیکن این نگرانی را در قالب یک نامه به مدیر باشگاهش اعلام داشت و این کاملاً منطقی است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نباید خودمان را با آلمان مقایسه کنیم و چون آنها لیگ شان را شروع کردند ما هم اقدام به آغاز مسابقات کنیم. فوتبال ما به اندازه آلمان است یا امکاناتمان؟ همین آلمان ۸ بار به فینال جام جهانی رسیده و ۴ بار قهرمان جام جهانی شده است. آیا ما باید فوتبالمان را با فوتبال این کشور مقایسه کنیم؟

مربی سابق تیم های پایه استقلال در ادامه بیان داشت: با همه این صحبتها دست آخر نه فرهاد مجیدی می‌تواند برای لیگ تصمیم بگیرد، نه من و نه بازیکنان و مربیان. ما فقط می‌توانیم نظرمان را بیان کنیم و هشدارهای لازم را بدهیم و امیدوارم تصمیم گیرندگان برای این فوتبال بتوانند آینده نگری کرده و تصمیمی نگیرند که بعداً از آن پشیمان شوند.

کد خبر: 1070356

وب گردی

وب گردی