برانکو! کاپیتان یک روزه تیمت مردود شد

تساوی پرسپولیس مقابل صبا برای هواداران سرخ آنقدر دردناک نبود که رفتار ناشایست کاپیتان یک روزه این تیم هواداران پرسپولیس را اذیت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس در یک بازی که قرار بود به احترام هادی نوروزی برگزار شود، پیروز نشد و البته همه چیز نیز خوب پیش نرفت.
قرمزها می خواستند گل بزنند و یاد کاپیتان خود را زنده کنند؛‌ اتفاقی که طارمی رقم زد اما پیش بینی می شد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بروند.
از سوی دیگر بازوبند کاپیتانی که بر بازوی نوروزی بسته شده بود،‌ به رضا نورمحمدی رسید تا رسما کاپیتان اول قرمزها باشد. بازیکنی که تاکید داشت بازوبند را نبندد و شماره 24 را هم روی دستش تتو کرد.
نورمحمدی اما در اواخر بازی با بازیکن حریف درگیر شد و از الفاظی رکیک استفاده کرد که در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود. انگار نه انگار که بازوبند کاپیتانی را بر بازو دارد، بازوبندی که زمانی بر بازوی نوروزی بود و هرگز کسی از او بی احترامی ندید.
نوروزی رفت و پرسپولیس واقعا بی کاپیتان شد!حالا از برانکو خواهش می کنیم که اگر در این تیم ماندنی بود یکی را در حد کاپیتانی برای پرسپولیس انتخاب کند چرا که نورمحمدی امتحانش را پس داد.

کاش تا آخر بازی هانی کاپیتان می ماند...

602/602

کد خبر: 502037

وب گردی

وب گردی