راه‌اندازی سیستم جدید مکانیزه در صندوق بیمه روستائیان و عشایر

معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تحت پوشش قرار دادن این افراد اساس تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، محمد پوستین‌دوز با تاکید بر اهمیت بیمه‌های روستایی گفت: ارتباط چهره به چهره با روستاییان و عشایر، انجام کارهای فرهنگی و روشنگری در زمینه بیمه از روش‌های نهادینه کردن بیمه در بین جامعه روستایی استان است.

او گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نهادی حمایتی از کشاورزان است که می‌تواند در مواقع ضرر و زیان آسیب‌های وارده به کشاورزان و عشایر را جبران کند.

پوستین‌دوز گفت: جامعه هدف صندوق، نیروهای مولد جامعه هستند که خوشبختانه دولت نیز توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته و ایجاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جهت اجرای اصل 29 قانون اساسی است.

معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استانهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور تصریح کرد: از جمله اقداماتی که معاونت بیمه‌ای توجه ویژه‌ای به آن نشان داده، تعامل و ارتباط تنگاتنگ و تعامل حداکثری با سایر معاونت‌ها و مدیران ستادی صندوق است.

او از برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی سیستم جدید مکانیزه در صندوق خبر داد و افزود: با توجه به دستور مدیرعامل و با همکاری مشترک معاونت اقتصادی برنامه‌ریزی صندوق و معاونت بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌ها، در حال راه‌اندازی سیستم جدید و مکانیزه اتوماسیون هستیم که قابلیت‌های بالایی دارد از این‌رو با توجه به ظرفیت‌های مکانیزه که ایجاد خواهد شد، خدمات نوین و شایسته‌تری را به بیمه‌شدگان ارائه تا بهره‌وری و کارآیی نیروی انسانی در صندوق افزایش و در وقت و هزینه مخاطبان و کارکنان صندوق صرفه‌جویی شود.

105105

کد خبر: 586437

وب گردی

وب گردی