دبستانی ها امسال پیک نوروزی ندارند

 معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که نوروز 95 پیک نوروزی ندارد، گفت: در ایام نوروز برای دانش آموزان دبستانی به صورت استانی و هماهنگ پیک نوروزی نداریم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان محمد دیمه ور در باره با پیک نوروز سال 95 برای مقطع دبستان گفت: با توجه به اینکه راهنمای فعالیت‌های نوروزی در بهمن ماه سال 92 به تمامی استان‌ها ابلاغ شد بر اساس راهنمای تدوین فعالیت‌های یادگیری نوروزی معلمان مدرسه اقدام به تدوین فعالیت‌های مورد نظر برای استمرار جریان یادگیری در طول تعطیلات نوروزی می‌کنند.

او ادامه داد: جهت گیری فعالیت‌ها در ایام نوروز برای تمامی مقطع ابتدایی بر اساس تقویت مهارت‌های نوشتاری و نگارش خلاق است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه در ایام نوروز دانش آموزان نحوه برخورد و گفتگوهایشان با هم سن وسالهای خود و خانواده ها تقویت می شود تصریح کرد: دانش آموزان بر اساس راهنمایی های معلم در ایام نوروز طی برخورد هایی که با هم نوعان و خانواده ها دارند نگارشی را از شرح حال خود اماده خواهند کرد و برای معلمان خود شرح می دهند.

دیمه‌ور با تاکید بر اینکه تکلیف دانش آموزان در ایام نوروز بر عهده مدیران مدرسه و معلمان است مطرح کرد: در ایام نوروز برای دانش آموزان دبستانی به صورت استانی و هماهنگ پیک نوروزی نداریم.

105105

کد خبر: 602671

وب گردی

وب گردی