افتتاح و بازدید از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز /  بازدید از بیمارستان آموزشی در حال تجهیز امام سجاد (ع)

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی، صبح امروز با حضور در واحد تبریز، دانشکده دندانپزشکی این واحد را افتتاح و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده که برای حضور در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، به تبریز سفر کرده، با افتتاح دانشکده دندانپزشکی این واحد، از بخش های تشخیص و بیماری های دندان و کلینیک ویژه دندانپزشکی این دانشکده بازدید کرد.

در جریان این بازدید، دکتر میرزاده ضمن صحبت با دانشجویان این دانشکده، در جریان جزئیات تحصیل و فعالیت های آموزشی و علمی آنان قرار گرفت و برای آنها آرزوی توفیق کرد.

لازم به ذکر است این دانشکده با متراژ 3هزار و 650 مترمربع، دارای 10 بخش و 120 یونیت دندانپزشکی و 38 دانشجو بوده و سایر بخش های آن در حال تجهیز است.

همچنین عملیات اجرایی طرح شهرک های فناوری آزاد ( شفا) دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مجتمع شماره ٢ واحد تبریز با حضور دکتر میرزاده آغاز شد.

بازدید از بیمارستان آموزشی امام سجاد (ع)

دکتر میرزاده با حضور در بیمارستان در حال تجهیز امام سجاد (ع) که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ساخته شده و در حال تجهیز است، از بخش های مختلف این بیمارستان شامل اتاق های جراحی، بخش های سی‌سی‌یو، آی‌‌سی‌یو، اتاق های بیمار، اورژانس و... بازدید کرد.

این بیمارستان آموزشی در 4 طبقه ساخته شده و به زودی عملیات تجهیز آن به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

گفتنی است این بیمارستان دارای 7 اتاق عمل، 125 تخت، 9 تخت آی‌سی‌یو، 8 تخت سی‌سی‌یو و سایر تجهیزات لازم است.

همچنین در این بیمارستان آموزشی، بخش جراحی داخلی، جراحی کودکان و... تجهیز شده اند.

200

کد خبر: 704007

وب گردی

وب گردی