رونمایی از تندیس شهدای دانشجوی مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی/تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی مدافع حرم

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به همراه دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، صمدیان مدیرکل بنیاد شهید استان و خانواده شهدای مدافع حرم از تندیس های شهید حامد جوانی و شهید محرم علیپور که از شهدای دانشجوی واحد تبریز بودند، رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در حاشیه مراسم رونمایی، با خانواده شهدای حرم استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

با حضور دکتر میرزاده آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم نیز برگزار شد و از خانواده های شهید محمودرضا بیضایی، شهید محرم علیپور، شهید صادق عدالت اکبری، شهید حامد جوانی و شهید حاج رضا مراثی برگزار شد.

خانواده های معظم شهدای مدافع حرم نیز از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، قدردانی به عمل آوردند.

در این مراسم مادر شهید صادق عدالت اکبری با خیرمقدم به دکتر میرزاده و تشکر از وی به خاطر دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، گفت: شهدا برگزیدگان و منتخبین خداوند متعال هستند و ما نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا از بین برود و در زنده نگه داشتن یاد شهدا، باید تمام توان خود را به کار ببریم. انتظار ما از مسئولان نیز همین است و خوشبختانه دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این زمینه ثابت کرده که همواره و در همه حال در کنار شهدا هستند.

ادای احترام دکتر میرزاده به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، با حضور در مزار شهدای گمنام واحد تبریز، ضمن ادای احترام به قهرمانان 8 سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

لازم به ذکر است بسیاری از مسئولان استانی و دانشگاهی، با استقبال از دکتر میرزاده و هیات همراه، آنها را در مراسم ادای احترام به شهدا همراهی کردند.

200

کد خبر: 704057

وب گردی

وب گردی