برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

اولین جلسه شورای هماهنگی اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر رهنمای رود پشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان و نمایندگان حوزه معاونت ها و ادارات کل مستقل سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این جلسه در راستای تمهید مقدمات و مشارکت یکپارچه معاونت ها و حوزه های مستقل سازمان مرکزی و بررسی پیشنهادات با هدف هر چه بهتر کیفی سازی در امور برنامه ریزی و محتوای کاری و اجرای هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در اولین جلسه شورای هماهنگی اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون مسائل مرتبط با اجلاس بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

لازم به ذکر است اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در روز های چهارشنبه 27 و پنجشنبه 28 بهمن ماه سال 1395 با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرازده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

این اجلاس به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل امور جاری، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت، بررسی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود و چشم انداز های پیش روی دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد سالانه و تعامل حضوری روسای واحد های آموزشی و اجرایی با معاونت ها و هیات رئیسه و ریاست دانشگاه هرساله برگزار می شود.

200

کد خبر: 705409

وب گردی

وب گردی