حبیب زاده: با فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) تمام ما یتیم شدیم

نماینده روابط عمومی مجمع تشخیص مصلح نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) برای کارکنان مجمع همانند یک پدر بود و بافوت ایشان تمام ما یتیم شدیم.

حسین حبیب زاده،نماینده روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز با بیان اینکه هنوز باور فوت یار امام برایمان سخت است، گفت: برنامه ریزی برای برنامه های شب هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) سخت است و حتی در روز خاکسپاری در حرم مطهر حضرت امام (ره) من، همکارانم، تشریفات مراسم و حفاظت در شوک بودیم.

او در ادامه اضافه کرد: ارتحال یاور امام داغ سنگینی بر دل کارکنان مجمع که بیش از 25 سال در طول شبانه روز در سفرها و برنامه ها همراه ایشان بودند، گذاشته است.

حبیب زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: اخلاق اسلامی منحصر به فرد آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) با کارکنان دفتر خود به گونه ای بود که ایشان هیچ وقت ما را به چشم کارمند نگاه نمی کردند بلکه ما را بخشی از خانواده خود می دیدند و این نگاه ایشان باعث شده بود که کارمندان نیز ایشان را به چشم یک پدر ببینند نه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بد نیست بدانید وقتی همکاران ما این ضایعه را به یکدیگر تسلیت می گفتند یک جمله مشترک داشتند؛ یتیم شدیم.

401/101

کد خبر: 721445

وب گردی

وب گردی