۵۰ درصد تجهیزات صنعت برق بالای ۲۵ سال است/ مشکلات کمی و کیفی آب تهران در دولت یازدهم برطرف شد   

استاندار تهران گفت: هم اکنون 50 درصد از تجهیزات برق استان تهران بالای ٢٥ سال عمر دارد که باید بازسازی شوند. برای تامین مالی منابع مورد نیاز بازسازی این تجهیزات، راهی به جز فاینانس نیست. برق تهران با چنگ و دندان پایدار نگه داشته شده که امید است این بخش فراموش نشود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سیدحسین هاشمی در مراسم افتتاح پروژه ارتقای کیفی آب شرب جنوب تهران افزود: هم اکنون طرح دیگری برای انتقال آب از سد لار به تهران پیش بینی شده که وزارت نیرو با این طرح موافقت کرده و قرارگاه خاتم الانبیا(ع) نیز اجرای این طرح را قبول کرده است.
استاندار تهران افزود: بر اساس آمارهای سرشماری سال 1395 ، جمعیت تهران یک میلیون و 600 هزار نفر افزایش یافته، اما با فرهنگسازی های انجام شده، مصرف آب 1.72 درصد کاهش یافته است.
او ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز ١٣ طرح در دولت یازدهم در تهران اجرایی می شود که به این ترتیب، تا پایان دولت دوازدهم چیزی به اسم فاضلاب تصفیه نشده نخواهیم داشت.
هاشمی با اشاره به مشکلات بخش برقرسانی تهران گفت: هم اکنون 50 درصد از تجهیزات برق استان تهران بالای ٢٥ سال عمر دارد که باید بازسازی شوند. برای تامین مالی منابع مورد نیاز بازسازی این تجهیزات، راهی به جز فاینانس نیست. برق تهران با چنگ و دندان پایدار نگه داشته شده که امید است این بخش فراموش نشود.

401

کد خبر: 833864

وب گردی

وب گردی