دو انتصاب جدید در وزارت نفت کلید خورد

وزیر نفت ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت را منصوب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در حکم بیژن زنگنه به کامران دهقانی، مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی انسانی و تحول اداری آمده است: با سلام. تا تعیین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت و حساسیت امور این معاونت، انتظار دارد که در مدت عهده‌داری این مسئولیت از تمام ظرفیت خود و همکاران معاونت برای اداره امور محوله گام بردارید.

وزیر نفت همچنین از زحمات کریم سلحشور قدردانی کرد.

در متن قدردانی آمده است: با سلام. اکنون که مسئولیت ریاست دانشگاه صنعت نفت را پذیرفته‎اید و این امر موجب تداوم بهره‌گیری صنعت نفت از خدمات جنابعالی شده، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در مدت عهده‌داری مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برایتان از خداوند متعال سلامت و توفیقات بیشتر در مسئولیت جدید مسئلت می‌نمایم.

وزیر نفت در حکمی فرزین مینو را به‌عنوان مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت منصوب کرد.

همچنین در حکم وزیر نفت آمده است: با عنایت به تعهد و سوابق حرفه‌ای جنابعالی، به استناد شیوه‌نامه ابلاغی برای تشکیل مرکز توسعه مدیریت در صنعت نفت، بدینوسیله به‎عنوان مدیر این مرکز منصوب می‌شوید تا مطابق ضوابط مقرر در شیوه‌نامه یاد شده به انجام وظیفه بپردازید.

با توجه به نقش فوق‎العاده‌ای که این مرکز می‌تواند در آینده صنعت نفت ایفا کند، انتظار جدی دارد که با استفاده از ظرفیت‌های شخصی خود و نیز با همکاری صمیمانه همه اجزای صنعت نفت، بتوانید منشا خدمات ویژه در پیشبرد این ماموریت مهم باشید.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی توفیق مسالت می‌کنم.

وزیر نفت همچنین از زحمات محمد دیانت، مدیر سابق مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت قدردانی کرد.

در متن قدردانی آمده است: با سلام. اکنون که پس از سال‌ها خدمت صادقانه به دلیل بازنشستگی ماموریت جنابعالی به عنوان رئیس مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت پایان می‌یابد، وظیفه خود می‌دانم که از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت عهده‌داری این مسئولیت و به ویژه در فرآیند طراحی و راه‌اندازی این مرکز، قدردانی و تشکر نموده و از خداوند قادر متعال برای جنابعالی و خانواده محترم سلامت و توفیق مسالت نمایم.

402

کد خبر: 934937

وب گردی

وب گردی