برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های دانشگاه، ماموریتی افزون بر دوش دارید

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز بزرگ را به فعالان و همکاران رسانه‌ای به ویژه مدیران و خبرنگاران در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ولایتی طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز بزرگ را به فعالان و همکاران رسانه‌ای به ویژه مدیران و خبرنگاران در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
روز خبرنگار، همزمان با شهادت و ایثارگری شهیدمحمود صارمی و جمعی از شهدای عزیز دیپلمات کشورمان، یادگار ماندگاری است از شجاعت، مقاومت و حقانیت عزیزانی که همت و تلاش خویش را در راه تنویر افکار عمومی، آگاهی‌بخشی و استمرار مسیر رشد، تعالی و توسعه کشور به کار گرفته‌اند.
از سوی دیگر باید به نقش موثر اصحاب رسانه در ارتقای کیفی تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و مدیریت کشور توجه نمود که می‌توانند با تحلیل دقیق شرایط و ضرورت‌ها، کمک موثری در مدیریت بهینه و کارآمد کشور ارائه نمایند.
و اما در کنار همه مسئولیت‌ها، رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ماموریتی افزون بر دوش دارند که همانا تلاش برای ایجاد امید، اطمینان‌بخشی و کمک به ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های دانشگاه در همه عرصه‌ها به ویژه آموزشی و فرهنگی است که علی‌رغم توفیقات فراوان در این زمینه، ضرورت توجه بیش از پیش را خاطرنشان می‌سازد.
دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ارتقای فعالیت‌ها، شفاف‌سازی مالی، توجه به مناطق محروم، جذب نخبگان، رشد فعالیت‌های کیفی، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات و ... برنامه‌ریزی‌های مختلفی را به نحو مناسب اجرایی و عملیاتی نموده و به طور خاص مدیران ارزشمند و فعالان رسانه‌ای در مجموعه رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انعکاس این فعالیت‌ها و همراهی و حمایت از حوزه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نقش موثر و مطلوبی را ایفا نمودند که البته تلاش مضاعف در این مسیر باید بیش از پیش باشد.
بر خود لازم می‌دانم از زحمات و همراهی‌های مدیران و همکاران مجموعه رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر نموده، ضمن تبریک این روز بزرگ، برای همه این عزیزان، سعادت، سربلندی و توفیق آرزومندم.
علی‌اکبر ولایتی

انتهای پیام/

کد خبر: 964396

وب گردی

وب گردی