خبر منع شدن دکتر رهبر از انتقال وسایل شخصی‌اش صحت ندارد

در پی انتشار تصویری در برخی شبکه های اجتماعی درخصوص ممانعت از انتقال وسایل شخصی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی توسط وی به بیرون از دانشگاه، روابط عمومی این دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای خبر ممانعت از انتقال وسایل شخصی رئیس سابق این دانشگاه را که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

در بخشی از این اطلاعیه به ناراحتی یک جریان مشکوک از جابجایی بدون حاشیه و اخلاقی دکتر فرهاد رهبر و دکتر محمدمهدی طهرانچی اشاره و نوشته شده است: خبر مذکور بی‌پایه و اساس بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. این جریان مشکوک در تلاش است با سوژه‌سازی و حاشیه‌پردازی دروغین توجه افکار عمومی را به خود جلب کند.

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده علیه منتشرکنندگان این خبر کذب پیگیری قضایی می‌کند و نتایج این پیگیری‌ها را به اطلاع افکار عمومی می‌رساند.

چند روز پیش هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی دکتر محمدمهدی طهرانچی را جایگزین دکتر فرهاد رهبر در سمت ریاست این دانشگاه کرد. گفتنی است فرهاد رهبر هم اکنون از مسئولان و اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966331

وب گردی

وب گردی